7 תשובות
יש לי בשני (מחר)
יש לי מחר
לי יש מחר
יש לי מחררררר טצאאימאיאמאלמל
יש לי מחר
חלחלות וחרדות אני חייבת לעבור לא באלי לעשות מחוץ לבצפר כי אני בחיים לא אצליח עם 4 טעויות וזה הרבה יותר קשהה