11 תשובות
להבין שהוא הרבה יותר מבוגר ממך וזה לא ילך
חיים את בכיתה ח
אנונימית
שואל השאלה:
גיל זה רק מספרר
אנונימית
זה גם המהות של המספר..לדוגמה מישהי בת 11 יכולה לצאת עם מישהו בן 22? זה לא חוקי
פשוט לשחרר זה יבוא לבד
שואל השאלה:
טוב בסדר
אני אפגוש אותו עוד חמש שנים
סעמק
לא צריך
יש לי את אמא
אנונימית
חיים שלי אני מבינה לליבך,גם אני הייתי ככה בכיתה ח(אפילו יותר גרוע ממך) ורק שתדעי זה ככה עד עכשיו
זה בסדר להרגיש דברים כאלה ולחשוב מחשבות כאלה
את חופשיה לשלוח לי הודעה בפרטי !
שואל השאלה:
את לא עכשיו בכיתה ח?^
ותודהה
אנונימית
אני עכשיו בט,ובשמחה ! :)
שואל השאלה:
:)
אנונימית
תתמקד בדברים אחרים ותן לזמן לעבור, זה יהיה קל יותר.