6 תשובות
תבואי עם ביטחון עצמי, תדברי הרבה אבל בקטע נחמד... תכבדי כשמדברים אלייך ותנסי להיות יצירתית
באמת שלא כזה קשה לקבל שם ציונים טובים
ואם זה חשוב, וזה נראה שכן אם את שואלת, אז מאמינה בך שיהיה טוב.
תתאמני למבחנים
ובחלק של הזום, תהיי את ופשוט תזכרי שאת לא מכירה אותן ולא תפגשי אותן אחרי, אז פשוט תנסי לתת את ההכי טוב. גם אני שמעתי שמומלץ לשים לב לאם יש בת שלא מדברת אותה הרבה ואז, תהיי נחמדה ותשאלי אותה מה היא חושבת.
וכמובן שתפעלי ותשתפי פעולה, ואל תוותרי על הדעה שלך כל כך מהר.
ובהצלחה!!! מאמינה בך!
שואל השאלה:
תודה רבה !!!
יש לי כמה שאלות אם מישהי יכולה לענות
איך באמת עוברים המבחנים של הסימולציות??
עד כמה קשה הפרזנטציה?
עד כמה המבחנים הרגילים קשים?
אנונימית
אה
ותאזני
הכוונה שלי, שתשימי לב שבסוף יש משימה אז אם בגלל שנץלא הפסקת להילחם על הדעה שלך, אז הקבוצה לא תספיק, נראלי זה יפגע גם...

בכיף❤
תשמעי המבחנים הם יהיו מאתגרים או לא עבור כל אחד באופן שונה. זה אינדיבידואלי. ממליצה לך להיכנס ללומדה באתר מתגייסים.
ובחלק של הזום בפרזנטציה, תהיי את, זה הכי חשוב!!
אבל תשתדלי להיות יותר אנרגטית, ותשימי לב למה הנושא שלך הוא חשוב, ואפילו תזרקי על זה משפט או שניים. באופן אישי, אני יודעת שזה פשוט עוזר בחיים להעביר ככה פרזנטציה.
שואל השאלה:
יש בעצם שתי פרזנטציות נכון? אחת על נושא שאני בוחרת ואחת על נושא שנותנים לי? אם כן, כדאי לי עכשיו להכין מראש את הנושא שאני בוחרת.
ובסימולציות, כדאי לי להיות יותר קרה וסמכותית או רגישה ?
אנונימית