7 תשובות
שלחו רשימה לדרג?? לא קיבלתי דבר כזה
שואל השאלה:
גם לי לא שלחו אבל בכללי כשישלחו
שואל השאלה:
עזבי סיפור ארוך.. אבל בגדול אני יכולה לבקש מהם תפקיד גם מבלי שסימנתי את זה במיון לוחמות עוד כמה זמן נכון?
שואל השאלה:
אבל לא סימנתי כלום, אז לא ישבצו אותי בשום לוחמה כאילו
שואל השאלה:
הבנתי אבל אני שואלת אם אני יכולה פשוט להתקשר אליהם אחרי חודשיים בערך ולהגיד שאני רוצה את התפקיד לוחמה הספציפי הזה גם אם לא סימנתי
(זה שלא סימנתי כלום פשוט אומר שאני לא רוצה תפקיד לוחמה)
תלוי מה התאריך גיוס שלך
אם יש זמן אז כעיקרון כן
את לא יכולה למלא אחרי חודש וחצי.... הם פשוט ישבצו אותך לפי צורכי הצבא