10 תשובות
זה ממש טוב למסה דייאמ
סוס
וואי אני מת
אבל אני אכלתי כנראה יותר היום אחרי שכמעט התמוטטתי מרעב
שואל השאלה:
אני ממש רזה.. בן 14 וחצי ושוקל 38
אז אני לא יודע אם זה הגיוני
אנונימי
תאכל עוד אז
למסה מלוכלכת זה טוב
החלבונים קצת מוגזם זה לא טוב כזה הרבה צריך מקסימום 2.2 כפול המשקל שלך ואני מגזים אז תעשה חישוב לבד בכמה אתה חורג
אנונימי
תמשיך ככה
רק תשתדל למזון כמה שיותר איכותי
אתה צריך לאכול פחות יותר פי שתיים ממשקל הגוף שלך בגרמים של חלבון אז נגיד 80-100 גרם ליום זה יותר ממספיק לך כל שאר החלבון לא יהיה מנוצל לבניית שריר ויהפוך לגלוקוז ואז לשומן אגב אתה אוכל יותר מדי אתה תעלה הרבה שומן אם תמשיך ככה אתה צריך לאכול בערך 1600-1900 קלוריות ביום 38(משקל גוף) כפול 33 = מאזן קלורי נטרלי במנוחה= 1300 קלוריות תוסיף לזה עוד את הקלוריות שאתה שורף באימון (בערך 150) אז יוצא שבנטרלי אתה שורף 1450 קלוריות ובשביל מסה צריך פלוס קלורי של 300-200 קלוריות לך זה אפילו יהיה הרבה. מקווה שעזרתי
אגב אני מאמין שלא חשבת נכון קלוריות וחלבון כי אין סכוי שילד ששוקל 40 קילו יצליח לאכול את כל זה