2 תשובות
אני עשיתי , מבחנים בסגנון מבחן דפר, שאלות אישיות וכו
אני עשיתי לצלילה אבל להבנתי הוא זהה. זה כמה מבחנים פסיכוטכניים, כמה שאלונים אישותיים. ממש קל רק חשוב לא לשקר ולהיות עיקבי
אנונימי
באותו הנושא: