5 תשובות
השאלה לא מובנת, תוכלי להסביר שוב?
שואל השאלה:
^אני מכינה עוגה מלבנית, אבל משתמשת במתכון שמיועד לתבנית אינגליש קייק. כדאי להכפיל את הכמויות?
^אני מכינה עוגה מלבנית, אבל משתמשת במתכון שמיועד לתבנית אינגליש קייק. כדאי להכפיל את הכמויות?
אנונימית
מומלץ.
לרוב מה שמכינים בתבנית אינגלייש קאיק עדיף להכפיל כי אחרת זה יצא דק בטערוף
תלוי בגובה שאת רוצה שזה יהיה
באותו הנושא: