6 תשובות
ברור שיש, הפרעות אכילה זה לא בהכרח שלא אוכלים מספיק.. זו הפרעת אוכל לכל דבר ויש אינספור סוגים וזה בא בהמון צורות.
אכילת יתר ובלי הפסקה נובעת מהמון דברים.
לפעמים מלחצים, דיכאון, כל מיני מחשבות.. אפילו מקום בריחה לפעמים
אכילה רגשית.
אל תתפסי אותי במילה, מדברת מהניסיון שלי ❤
שואל השאלה:
תודה! (:
יש אכילה רגשית וכפייתית שאוכלים בהן המון
זה גם סוג של הפרעת אכילה, למנוע מעצמך לאכול ואז לאכול כמות מטורפת,
אנונימית
שואל השאלה:
זה השם?
אכילה רגשית נראלי