4 תשובות
אם את באמת אוהבת לצלם, וזה ממש תחביב והכל ברור שעדיף לך מצלמה. זה הרבה יותר מקצועי ואיכותי, ובכללי זה נותן הרגשה טובה כזו. בפלאפון זה גם טוב, אבל זה לא משהו שמשמש לתחביב והכל, זה סתם באירועים וכו', כשאין כוח לסחוב מצלמה.
עדיף מצלמה איכותית באמת שנועדה רק לצלם ולא בפאלפון, אם את רוצה באמת תמונות טובות ואיכותיות
בשביל תמונות באמת איכותיות, ככל הנראה שתצטרכי מצלמה אמיתית.. יש הרבה דברים שהטלפון לא תופס ומצלמה אמיתית כן (: רק הבעיה שמצלמה זה קצת מסרבל ולא תמיד יש אותה בהישג יד
עדיף לך מצלמה טובה
באותו הנושא: