24 תשובות
חטוב
מתאמנות
ומה הקשר רזות כמו הצאחלות חחח
ומה הקשר רזות כמו הצאחלות חחח
מתאמנות
בכל אדם זה תמיד עדיף.
בכל אדם זה תמיד עדיף.
רזות בלי שרירים
מתאמנות אבל עדיין רזות !! זה הכי מהמםם!
בנות שמתאמנות
בנות רזות>>>>בנות-שמתאמנות
יותר מושלם בנות רזות
יותר מושלם בנות רזות
אנונימי
בנות עם שרירי גב זה מרתיע ממש, במיוחד אם היא עושה את התנועה הזאת של הגב כמו שבנים עושים
לא מעניין אותי איך הן נראות האישיות זה מה שמשנה
מתאמנות
שרירים זה הכי יפה אבל בכללי אישה חזקה זה תכונה כלכך טובה מבחינתי
שרירים זה הכי יפה אבל בכללי אישה חזקה זה תכונה כלכך טובה מבחינתי
אני בת ואני מתאמנת ויש לי שרירים
אנונימית
מתאמנות ככול הנראה, זה משתנה בין כל אחת
^^ועל מה המינוסים?
אנונימית
רק רזות
זה מגעיל שיש להם שרירים יותר מדיי לדעתי לא נמשך לזה
זה מגעיל שיש להם שרירים יותר מדיי לדעתי לא נמשך לזה
אנונימי
^^ אני משערת כי אין קשר בכלל לשאלה, פשוט ציינת עובדה עלייך..
מתאמנת נקודה יותר מגניב
כן חח כי אני בת אז לא היה לי מה להגיד על זה ורציתי להגיד אבל יש מצב שהם נתנו מינוסים כי הם לא אוהבים^^
אנונימית
מתאמנות
מתאמנות וגם עם שרירים זה טוב.
אבל בסוף כמעט כולם יכולים כל עוד מתמידים ומתאמצים, זה פשוט מראה שהם השקיעו בזה.
אבל בסוף כמעט כולם יכולים כל עוד מתמידים ומתאמצים, זה פשוט מראה שהם השקיעו בזה.
"אחת ולתמיד"
מי מספר לך שלכל אחד ואחת יש טעם שונה ואין משהו אחד בעולם הזה שכל בני האדם יסכימו עליו?
לשאלתך- אני לא נמשכת לבנות, אבל אני מעדיפה אנשים שמתאמנים
מי מספר לך שלכל אחד ואחת יש טעם שונה ואין משהו אחד בעולם הזה שכל בני האדם יסכימו עליו?
לשאלתך- אני לא נמשכת לבנות, אבל אני מעדיפה אנשים שמתאמנים
בנות עם שרירים זה וואו
מתאמנות
^^ באיזה ספורט אתה מתאמן?
אנונימית
באותו הנושא: