12 תשובות
ממש לא.
גם אם זה לא משום מקום, אין לאף אחד זכות להעיר על גוף של אחרים.
לא
כנל לרזה
בכלל לתת הערות על הגוף, לא משנה מאיזו כוונה, זה חסר טקט
שואל השאלה:
הייתי עם חברה ומישהו פתאום זרק לה את העקיצה הזאת והיא מאוד פגועה עכשיו
אנונימית
תוודאי שהיא יודעת שהיא יפה בכל מצב, המשקל שלה לא משפיע עליה כבן אדם.
שואל השאלה:
אני לגמרי מסכימה
זה עצוב שלאנשים אין לה ושהם לא מבינים שהמילים שהם מוצאים מהפה משפעים לרעה על אנשים
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא כזה קל לעשות את השינוי הזה
אנונימית
איתןx
יש צורה ודרך להגיד, סתם היא לא הייתה נפגעת.
בני אדם הם אנושיים לא רובוטים, זכותה להפגע.
ואם היא מנסה לעשות שינוי ולא מצליחה ולכן זה בכלל עוד יותר פגע בה?
לא זה ממש לא נורמלי.
מצטער שחיוות הרגשה כזאת, לא לקחת ללב אלופה.
אותו בנאדם שאמר לך את זה הוא בנאדם עם דימוי עצמי מאוד נמוך טיפש ובור, שפוחד שיגידו לו את זה אז הוא אומר את זה על אחרים, בבקשה לא לקחת ללב.
אין מה לקחת ללב מאנשים כאלו. לא לוקחים ללב מאנשים שאין להם לב.
ממש לא.
חוסר טאקט ברמה הכי מוגזמת שיש,
אם אין למישהו משהו טוב להגיד, עדיף לסתום.
לא תתחיל שיחה ותעלה את זה בנחמדות
שואל השאלה:
אבל אתב מסכים איתי שיש דרכים להגיד לבן אדם שהוא שמן?
למה סתם לזרוק את זה לבחורה ברחוב?
איך אתה חושב שהיא מרגישה אחרי זה?
זה תהליך לא פשוט שאולי היא לא מוכנה לעבור עדין אז למה היא צריכה להרגיש חרא עם עצמה?
אנונימית