16 תשובות
אבל בערב עדיף
בערב
בוקר
ואי אני מזה לא החלטית
אבל אני חושבת שבבוקר
אבל אני חושבת שבבוקר
בערב
אחרי יום שלם להתרענן קצת זה חלום
אחרי יום שלם להתרענן קצת זה חלום
בערב תמיד צריך להתקלח בעיני ואם אוהבים להתקלח בבוקר אז בנוסף
בלילה זה לפני שרתה נכנס לישון למיטה למנ להיכנס מסריח
בלילה זה לפני שרתה נכנס לישון למיטה למנ להיכנס מסריח
מעדיפה בבוקר כי אחכ השיער שלי מסתדר יותר טוב ולא כולו נפוח ;)
לדעתי בערב
אחרי כל היום המסריח הזה שעברת. אתה מנקה את עצמך
ואז אתה נכנס למיטה נקייה אז זה בסדר לא להתקלח בבוקר
אחרי כל היום המסריח הזה שעברת. אתה מנקה את עצמך
ואז אתה נכנס למיטה נקייה אז זה בסדר לא להתקלח בבוקר
בבוקר יותר הכרחי, בשבילי בכ"א
לפני השינה מספיק לשטוף פנים עם סבון (וידיים, וצחצוח שיניים כמובן וכו')
לפני השינה מספיק לשטוף פנים עם סבון (וידיים, וצחצוח שיניים כמובן וכו')
בערב כי בבוקר אין זמן וצריך ללכת לעבודה/בית ספר
בוקר כי אני לא יוצאת מהבית בלי להתקלח ואני יוצאת בבוקר
בערב כדי להיכנס למיטה נקיה ולהיות נקיה מכל היום
גם וגם
בערב אחרי כל היום חובה מקלחת וזה מגעיל לישון ללא מקלחת
בערב
באותו הנושא: