31 תשובות
גם הוא ככה הוא כנראה בתקופה לחוצה במקום להיות אגואסטית ולהכניס לו עוד לחץ תתמכי בו ותביני את זה. גם ככה עוד מעט חופש גדול ואני בטוחה שהוא יבלה איתך הרבה
שואל השאלה:
^ אני לא אגואיסטית בשיט בבקשה אל תגידו את זה אני מה זה לא כזאת.
וזה לדעתי לא הגיוני שלא ניפגש כמעט חודש
אנונימית
הוא צודק
זה לא אשמתו
הוא צריך ללמוד מה נעשה, תגידי לו שזה בסדר גם הלימודים דפקו לי וחברה שלי אל הפגישות אגל מסתדרים
שואל השאלה:
דניאל פאנטום-
אבל אנחנו דיברנו על זה ואני מצאתי לו פתרונות איך למצוא זמן לכל דבר ואיך לסיים את כל הלימודים האלה ואני אמרתי לו שתמיד יש פתרון אם באמת רוצים את זה וזה לא עוזר הוא עדיין אומר שזה ההורים שלו
אנונימית
את מגזימה את שמה לב שהוא בתקופה לחוצה וקשה לו ואת עושה לו על זה קטעים ? זה רוע ואגואיסטי גם אפשר לחשוב כמה זמן כבר נשאר מהשנה
שואל השאלה:
^ מה הקשר את/ה יודע/ת כמה קשה לי להיות לבד? אני כל היום בבית בלי לעשות כלום וזה קשה לי להיות בלי הבן זוג שלי מלא זמן מה את/ה רוצה שאני אעשה? אני ממש לא רעה ואגואיסטית כמו שאת/ה אומר/ת את/ה לא מכיר/ה אותי בכלל אז אל תגיד/י את זה
אנונימית
את חושבת שהוא לא רוצה כאילו? אם כן איך הוא אשם בזה אין לך סיבה לכעוס חודש זה לא דופ העולם יש זוגות שלא נפגשו שנים מסתדרים
תראי יש מצב שהורים שלו מהסוג הנוקשים או המאיימים שיקחו לו דברים אם הוא לא ילמד
בתור מישהי עם הורים כאלה זה בלתי אפשרי לא להקשיב להם
יש מצב שגם לו יש הורים כאלה
כן מבין גם לי יש חברה ואנחנו לא נפגשנו כבר חצי שנה כמעט, מסתדרים מדברים זה מבאס אבל מסתדרים החיים ימשיכו גם אם לא אראה אותה לכמה חודשים ואנחנו מדברים כל יום רז כן אומנם מבאס אבל קורה
שואל השאלה:
invisibie_orel-
בסדר אני יודעת
ובסך הכל זה יצא חודש זה לא בנוסף עוד חודש, עכשיו אנחנו כבר לא נפגשנו כמעט שבועיים ועכשיו זה יתארך כנראה עוד שבוע או שבועיים ואני לא יכולה זה לא תקין לדעתי אני קשה לי עם געגועים ועם לא להיפגש מלא זמן עם הבן זוג שלי ואני כן מבינה אותו מבחינת הלימודים
אנונימית
שואל השאלה:
דניאל פאנטום-
כן אולי
אנונימית
למה את מבקשת דעות ואז נעלבת שלא מצדיקים אותך
שואל השאלה:
^ זה לא קשור זה ממש לא ככה פשוט אני מצפה שקצת יבינו אותי כי בכל זאת יש פה משו לא תקין לפי דעתי
אנונימית
מבין אותך שתינו אומרים אותו דבר שבא לעו להיפגש כבר זה באשמת משהו אבל לא צריך לכעוס בגלל זה, תחשבי אם את היית צריכה ללמוד לא יודע למה הסיבה אבל קרה שאת לא יכולה להיפגש איתו גם שאת רוצה ואולי או לא רוצה או לא מנסה לפתור לך את הבעיה אבל פשוט תזרמי זה רק שבועיים אני בטוח שתצליחי
שואל השאלה:
^ בתאלכס זה או שבוע או שבועיים אבל לי זה כבר קשה אני לא מסוגלת יותר
אנונימית
טוב אז תדברי איתו אכל זה לא יעזור לך כל כך לבכות ולהתאבס רק יגרום לו ללחץ תתני לי זמן ופשוי תתקשרי אליו על יום
שואל השאלה:
^ אבל הוא אמר לי גם שהוא לא אוהב שיחות טלפון או שיחות וידאו ואנחנו עדיין עושים את זה אבל הוא אמר לי שהוא עושה את זה רק בשביל לשמח אותי אבל זה לא כיף לעשות שיחות כשזה חד צדדי ושרק אני אוהבת את זה ושזה לא הדדי, אז אני אמרתי לו שפשוט לא נעשה שיחות טלפון או שיחות וידאו יותר אבל הוא אמר לי שזה חשוב ושזה טוב ושעדיין צריך לעשות את זה, ואני גם לפני זה אני אמרתי לו שזה חשוב כי זה שומר על הקשר ושזה מה שמחזק גם את הקשר וזה חשוב, אבל אם גם שיחות טלפון ושיחות וידאו הוא לא אוהב וגם עכשיו לא ניפגש כמעט חודש בסך הכל אז איך אפשר כבר לשמור על הזוגיות?
אנונימית
מה איך הוא לא אוהב שיחות וידאו אני וחברה שלי מדברים לפחות שעה כל יום ללא זה ארגיש רע מאוד, לא יודע מה יש לו אולי הוא בוגד לא יודע לאמיריר אותכם תדברי איתו פשוט על זה אם זה מציק לך אל תשמרי בבטן ותקידי לו את זה אם הוא הולך בעיה שלו
שואל השאלה:
^ כן אני כבר דיברתי איתו על זה, אבל הוא פחות מתחבר לזה והוא לא כזה אוהב את זה,
וכן הייתה איזה שהיא שמועה שהוא בגד בי אני לא אפרט כאן עכשיו אבל כן,
אבל זה לא בטוח נכון,
ומה זאת אומרת אם הוא הולך בעיה שלו?
אנונימית
ברה אם יש שמועה זה כנראה נכון טוב הוא בוגד בך כנראה ואולי או לא ואם הוא הולך ממך זה בעיה שלו
שואל השאלה:
^ כן
אבל אי אפשר לדעת זה לא בטוח נכון שהוא בגד בי,
כי ההיא שהוא כביכול אמרו שהוא בגד בי איתה זאת מישהי שהוא מדבר איתי עליה לפעמים והם מדברים בוצאפ מדי פעם והיא איתו בבית ספר ויכול להיות שהיא איתו גם בכיתה ואני כל הזמן רומזת לו שלא יעשה כלום איתה והוא אומר ברור שלו וזה וכנראה יש לה גם חבר וזה אז זה לא בטוח נכון
אנונימית
טוב אם הוא מדבר אליה שימי עין אבל שוב זה סטיפס לא הייתי לוקח עצה ענקית כמו זאת מסטיפס בחיים
שואל השאלה:
^ כן חחח אבל מה זאת אומרת איזה עצה?
אנונימית
אני ממליץ לך לבדוק לעומק יותר לגבי הילדה הזאתי אם את רוצה אבל אם יש כבר שמועות זה רע
שואל השאלה:
^ אה כן אבל בכל זאת תודה
אנונימית
הוא צודק. לכן בגיל הזה לא מתאים זוגיות.
אתם ילדים
לימודים חשוב יותר
כם לי היה אותו בעיה עם חבר שלי אבל נתתי לו תזמן שהוא צריך ללמוד וכאילו כן אבל קבענו פשוט בהפרשי זמן של שבוע או כמה ימים אבל זה שהוא לא קובע איתך חודש זה באמת מוגזם כי כאילו לפנות זמן של שלוש שעות ביום נו באמת אם זה מספיק חשוב הוא היה מפנה טיפה זמן. וגם כאילו לא יודעת אין מצב הוא לומד בלי סוף בלי שום זמן מה. ומבינה אותך זה באמת מבאס לי גם היה תקופה כזו עם חבר שלי עכשיו ואנחנו רק בתחילת הקשר אז זה הכי נורא, ואני מקווה שעכשיו הקשר שלנו יתחזק שיצא לי לראות אותו יותר.
אנונימית
הוא צודק,
אוקיי אני מבינה שאת מתגעגעת ושלא ראיתם אחד את השני הרבה זמן אבל הוא בתקופה לחוצה וגם ההורים שלו רוצים שהוא יתרכז בלימודים את רוצה שהוא לא יקשיב להורים שלו?
סליחה שאני אומרת אבל את לא צריכה להיות בראש סדר העדיפויות אתם יכולים להיפרד גם עוד חודש אבל הבגרויות זה עניין מאוד משמעותי שישפיע עליו לכל החיים.
אני מבינה למה את כועסת ומקווה שלא תצאי עליי אבל תנסי להבין ודווקא לתמוך בו בתקופה הלחוצה הזאת.
בטוחה שכשהוא יסיים את הבגרויות יהיה לו יותר זמן פנוי אלייך (:
שואל השאלה:
^ כן זה בדיוק מה שאני גם חושבת אבל כמעט חודש בשבילי זה כאילו היה מוגזם אבל עכשיו אני לא כועסת אני מבינה אותו ואני באמת לא אגואיסטית או משו כזה
אנונימית
לא חשבתי שאת אגואיסטית בכלל
ואני לגמרי יכולה להבין אותך
לא לראות את הבן זוג חודש זה מלא זמן