5 תשובות
בגרות פנימית זה בגרות שהמורים כותבים ובודקים אבל בפיקוח של משרד החינוך
שהמורים בבית ספר בודקים את הבגרות ולא משרד החינוך
בחינת בגרות שמורה מהבית ספר מחבר
בגרות פנימית זו בגרות שהמורה בונה ולא מגיעים משגיחים מבחוץ ולי בבגרות הפנימית לא היה ציון הגשה אז אני מניחה שאצל כולם אין
בגרות פנימית זה לא תמיד המורה כותב, אבל מורים מהבית ספר בודקים, אצלי היה ציון הגשה בבגרות הפנימית