9 תשובות
כל דור מגעיל מחדש
מלא במודעות ודי דפוק (לא בקטע שכלי)
הוא יותר טוב מדורות קודמים ויש הרבה שינויים חיוביים
אבל זה גם חרא דןר חסר ערכים
אבל זה גם חרא דןר חסר ערכים
לא משהו שונה כ"כ נראלי כאלו יש הרבה דברים דפוקים אבל כל דור יש בו משהו דפוק. אבל יש הרבה דברים שהתפתחו עם השנים שעכשיו יותר טוב כמובן גם דברים שעכשיו פחות טוב
נוראי, מפונק, מושפעים מגיל קטן
כל דור היה לו את היתרונות והחסרונות שלו זה לא נכון לשפוט ככה
העולם משתנה וככה גם הדורות
אם בדור של פעם היה את מה שיש היום יכל להיות שהם לא היו שונים
העולם משתנה וככה גם הדורות
אם בדור של פעם היה את מה שיש היום יכל להיות שהם לא היו שונים
^אני לא יודעת מה הגיל שלך אבל כרגע נולדים ילדים שהם יהיו דור אחר כבר
לא הייתי מתנגדת להוולד בשנות ה80.
אני מתה על הסיפורים של סבא וסבתא שלי כי פעם היה כזה יפה ואיך שהם הכירו ובכללי
אני מתה על הסיפורים של סבא וסבתא שלי כי פעם היה כזה יפה ואיך שהם הכירו ובכללי
רדוד ותת רמה
סורי
סורי
באותו הנושא: