4 תשובות
אל תרשום, היא לא שווה את היחס, אם זה משהו רציני אתה יכול לגשת לתחנת משטרה, אבל בגדול פשוט תעיף אותה, אל תדבר איתה יותר אף פעם.
תרשום לה שאתה לא רוצה לריב ואם זה רציני צעקה הורים
תתחיל ב
*השם שלה*, מה נשמע?
הבנתי שהבאת את חברים שלך לאיים עליי
אני רוצה להבין למה תכננת את זה.
הרי הריב שהיה בנינו, נשאר בנינו ואין צורך להפיץ את זה לחברים שלך ובמיוחד לגרום להם לאיים עליי.
היית רוצה שיעשו לך דבר כזה? הרי זה רק מוריד מהערך שלך.
אשמח שתגידי לי מה את חושבת.
*השם שלה*, מה נשמע?
הבנתי שהבאת את חברים שלך לאיים עליי
אני רוצה להבין למה תכננת את זה.
הרי הריב שהיה בנינו, נשאר בנינו ואין צורך להפיץ את זה לחברים שלך ובמיוחד לגרום להם לאיים עליי.
היית רוצה שיעשו לך דבר כזה? הרי זה רק מוריד מהערך שלך.
אשמח שתגידי לי מה את חושבת.
אנונימית
תכתוב לה נשמה זה שלך אין ביצים להריב איתי אחד על אחד ואת שולחת לי את החברים שלך מסביר עלייך הרבה דברים עם עוד פעם תשלחי את החבורה הזו אני אדאג לפתוח לכם צו הרחקה ולך אישית תיק במשטרה
אז תחשבי שוב
אז תחשבי שוב
אנונימי
באותו הנושא: