5 תשובות
כן ,תשלחי הודעות בלי להתחשבן ,אחרת זה יגמר מהר
תכתבי, ואם מחר הוא לא כותב אז קיבלת את הרמז
שואל השאלה:
עוד לא כתבתי משהו והוא כתב לי עכשיו הודעה
"אם אני לא שולח הודעה את לא תרשמי"
אני באמת לא מבינה גברים
אנונימית
צלמי לו צילום מסך של השאלה הזאת