5 תשובות
כן ,תשלחי הודעות בלי להתחשבן ,אחרת זה יגמר מהר
תכתבי, ואם מחר הוא לא כותב אז קיבלת את הרמז
שואל השאלה:
עוד לא כתבתי משהו והוא כתב לי עכשיו הודעה
"אם אני לא שולח הודעה את לא תרשמי"
אני באמת לא מבינה גברים
עוד לא כתבתי משהו והוא כתב לי עכשיו הודעה
"אם אני לא שולח הודעה את לא תרשמי"
אני באמת לא מבינה גברים
אנונימית
צלמי לו צילום מסך של השאלה הזאת
באותו הנושא: