התחברות
הרשמה
אני בכיתה יא ואני רוצה לצאת עם מישהי בכיתה ט לגיטימי?
כיאלו אני בן 17 והיא בת 15.6
8 ביוני 2023, 15:00
מערכת יחסים
דייטים
מאיזה גיל
חוות דעת
גיל
2 תשובות
כן
ר
ריילי נצנץ
מבחינה חוקית ומוסרית כן, אבל עדיין יש הבדל שהוא נחשב עצום בגיל הזה, אז אם תצא איתה ויהיה משהו, תדע להיות סבלני לזה.
-
- IMAGINE -
באותו הנושא:
מה אפשר לעשות אם אני רוצה לצאת עם מישהו בכיתה י'ב ואני בכיתה ח'?
יש לי מישהי שאני רוצה לצאת איתה אבל אם ואני יגיד לה
האם זה מוזר אם אני בכיתה ט' והיא בכיתה יא' ואני רוצה לצאת איתה?
יש מישהי שאיתי בכיתה ואני שוקל להזמין אותה לצאת איתי ביום האהבה אבל אני מפחד ממשש
כמה זה בעייתי למישהו בכיתה י"ב לצאת עם מישהי בכיתה ט'?
לדעתם מישהי בכיתה ט' יכולה לצאת עם מישהו בכיתה יב'???
בנים בכיתה יב, הייתם מעדיפים לצאת עם מישהי בכיתה י, יא או יב?
עם מישהי כיתה ט ואני יב זה בסדר לצאת איתה
זה מוזר שאני בן 17, ואני רוצה לצאת עם מישהי שגדולה ממני בשנה+?
אני רוצה לצאת אם מישהי אבל אם היא תשאל אותי מה אני אוהב ואני יגיד לה
אני בכיתה מדעית , כיתה י' ואני 5 יחידות מתמטיקה ואנגלית , ואני רוצה לצאת מהבית ספר , כנסו