4 תשובות
זוגיות?
אנונימית
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
אני מצטרפת:/
בואי ננסה לחשוב, עולה לך ואז יורד לך.. למה יורד לך? חייבת להיות סיבה
בואי ננסה לחשוב, עולה לך ואז יורד לך.. למה יורד לך? חייבת להיות סיבה
אנונימית
שואל השאלה:
כי קשה לי להתחייב פשוט..אני לא יודעת אם זה קשור אליו,כנראה אני הבעיה
כי קשה לי להתחייב פשוט..אני לא יודעת אם זה קשור אליו,כנראה אני הבעיה
אנונימית
באותו הנושא: