3 תשובות
מאוד מאוד מאוד מאוד מדאיג אותי
גם בגלל מה שקורה בניו יורק זה ממש מפחיד
לאמר תאמת אני בנאדם שלא מרבה לחשוב על דברים כאלה, אני יותר חושב על עצמי ועל מה שסביבי, גם לפי מה שאומרים יקח עוד המון זמן עד שיקרה משהו לכדור הארץ אז בראש שלי כול עוד זה לא יקרה שאני בחיים לא אכפת לי
אוקי אני חושבת שטיפה התבלבלת. זה שירד גשם לא אומר שיש לנו חורף ביוני. מטבעו, שינוי האקלים הוא אירוע מתמשך וקיצוני, ולכן הטמפ', אירועי מזג האוויר, ואסונות הטבע הופכים לקיצוניים יותר, משני הכיוונים (עם נטייה להתחממות כמובן).

יש כמה דברים שיקרו ב"שלב הבא", וחלקם תלויים בהתנהגות שלנו ובהתמודדות שלנו. קודם כל, התחממות של כדור הארץ במעלה וחצי עד ארבע, כאשר התחממות של מעלה וחצי זה בתרחיש שמחר נפסיק לפלוט פד"ח לאטומספירה, וארבע זה כשאנחנו לא עושים כלום. מובן שלכל התחממות יש תוצאות הרסניות שבאות איתה ופוגעות גם בנו (כמו הפשרת קרחונים).
לגבי אירועי הגשם, בעתיד הקרוב (לפחות בישראל אני לא יודעת לגבי העולם) אירועי הגשם יהפכו למעטיך יותר וקיצוניים יותר, כלומר פחות ימי גשם בשנה אבל כשיורד גשם אז זה גשןן שגורם לשטפונות, מזיק לתשתיות, ופוגע במערכות אקולוגיות כמובן.

משבר האקלים מלחיץ אותי כמובן, אבל האמת שהגעתי כבר לשלב של אפתיות כלפי בני האדם, ופשוט חבל לי על כל מה שאנחנו (ואני) הורסים בחוסר אכפתיות קיצונית מהסביבה ומאיתנו.

כמובן ש(אם את רוצה) אפשר לעשות הרבה דברים (אפילו קטנים) שיכולים לעזור. בין אם להתנדב בתנועות אקלימיות, או לעזור בחינוך ירוק, או לגרום למשפחה למחזר נייר וסוללות, אפשר לעשות הרבה דברים, ולא צריך להתדרדר ליאוש (מה שאני עשיתי וופס). בכל מקרה סליחה על התיאור הקודר, כמובן שקורים גם דברים טובים ויוזמות שעוזרות לאנשים ולכדה"א, אבל אני פסימית:)