9 תשובות
כאב רעב את צריכה לאכול
גם לי יש את זה זה קורא לי הרבה זה סתם כאב בטן זה יעבור זה בסדר
אנונימית
שואל השאלה:
אני אוכלת הרבה ובריא
אנונימית
אז זה סתם כאב בטן זה יעבור
אמאלה זה כל הזמן קורא לי זה יעבור די מהר מבטיחה זה סתם כאב
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא סתם כאב בטן, פעם התוספתן עמד להתפוצץ אצלי והיו לי בדיוק אותם הכאבים
אנונימית
אז תתקשרי לאמא שלך או משהו
אז לכי הביתה
אנונימית
^^^^טוסי למיון או מוקד או משהו כזה
אם את חושדת במשהו שהוא קריטי תודיעי למישהו דחוף!!!