4 תשובות
שואל השאלה:
לסיכום תואר או תעודה????
זה באמת פקטור להרבה מקומות לימודים או לא??
אנונימית
שואל השאלה:
תודה בוטי בוטי ההסבר שלך ממש הסביר טוב
עכשיו את היודע מה השכר בשתיהם בערך??
והאם פיתוח זה יותר קל ממדעי המחשב וכו
ואם בשביל פיתוח אני צריכה תואר או מספיקה תעודה??
אנונימית
מדעי המחשב זה כללי ופיתוח אוטומציה זה משהו שיותר נקודתי
תואר