9 תשובות
ההפקה עושה לה את מה שעשו לדיאן
שואל השאלה:
וואי ממש לא מה הקשר^
היא הייתה באמת רעה דיאן אז היה מוצדק אבל סתיו באמת לא עשתה כלום
אנונימית
סתיו מגעילה חיה בסרט חושבת שהכל סובב סביבה,נראהת כמו חרא
סתיו מדהימה בן אדםעם לב ענקיי
סתם מחפשים אותה
היא עשתה משהו רע. היא כל היום מחפשת לריב מתנהגת דוחה לאנשים מתערבת בעניינים לא שלה והעובדה שהיא נראת כמו פלסטיק לא תורמת לה לעניין היא נראת מזוייפת ובאמת מזוייפת
היא פשוט קצת מזויפית וצומי ולאנשים קשה עם אנשים כאלה..
היא מחפשת ריבים, היא מדליקה, היא מתלהמת, היא מרכלת בכמויות, היא מקנאה בבנות אחרות, היא נפגעת מכל דבר.. היא טיפוס מאוד קשה בעניי
היא מביאה את זה על עצמה עם כמה שזה עצוב להגיד
אנונימית
כי פשוט היא כל הזמן מתערבת ומנסה לחפש לריב ומחממת את כולם
אבל בסך הכל היא אישה מהממת ברמות
אנונימית
כי היא שונה מהם, ככה זה
אני גם לא מבינה היא מתוקה
אנונימית