15 תשובות
תאכלי מאמי
תאכלי
לאכול ומיד יקירתי
את זקוקה לאוכל הזה.
לאכול
שואל השאלה:
אוף.. בסדר
אנונימית
לאכול. אל תרעיבי את עצמך
תאכלי. מה זה בטן יפה? מה את מפחדת שהיא תהיה קצת נפוחה ותחזור לאיך שהיא הייתה??
שואל השאלה:
כל הגינסים שלי כבר לא עולים עליי.. אני עייפה מזה...
אנונימית
^אני בעודף משקל של 20 קילו תתנחמי בזה :)
ותאכלי וממש אל תרעיבי את עצמך
אנונימית
מה את סתומה תאכלי מהר. מה אכפת לך מה חושבים עלייך אז תקני ג'ינס גדול יותר מה זה משנה העיקר שטעים לך וזאת עושה מה שטוב וכיף לך עזבי את הגינס
שואל השאלה:
גם נמאס לי כל יציאה להרגיש מכוערת ואז כל המצב רוח שלי יהיה בפח ואני אהרוס לחברות שלי
אני הולכת להכין טוסט אבל אני יודעת שאני אתחרט על זה אחר כך
אנונימית
בבקשה תלכי לטיפול לפני שזה יחמיר,אני אומרת מנסיון
אנונימית
לא מרזים מסלט אחד. ולא משמינים מפיצה אחת
תאכלי משהו מאוזן וזה מחזוריות של החיים
בבוקר הבטן שטוחה בערב לא
אנונימית
לא שאלה בכלל
כמובן שללכת לאכול
שואל השאלה:
זה לא יחמיר כי אני יודעת כמה גרוע זה לא לאכול פשוט היום לא היה לי חשק כי אתמול יצאתי עם חברות והגינסים שהיו לי אפילו לא הצליחו לעלות עליי ובכיתי לפניי
אנונימית