9 תשובות
אם לא טוב לך איתן הכי טוב בשבילך שתנתקי איתך ותמצאי לך חברה של אנשים שעושים לך טוב ואת תמיד מוזמת לדבר איתי אבל אני קצת לא יכולה לענות כי יש לי רק 3 פרחים
אנונימית
עדיף להיות לבד מאשר להיות בחברת אנשים שעושים לך רע וגורמים לך לבכות כל כך הרבה.
אני באמת מציעה לך, בשביל הנפש שלך, פשוט תעזבי אותן.
זה לא מגיע לך,
את צריכה לבחור את החברים שלך בפינצטה.
גם אם זה יקח זמן עד שיגיעו החברים הנכונים לחיים שלך, תעשי את זה בכל זאת, תדעי גם להנות מהלבד.
אני בטוחה שיהיה בסדר, גם אם יכאב בהתחלה.
תעריכי את עצמך יותר, מגיע לך חברות טובות יותר 3>
אני באמת מציעה לך, בשביל הנפש שלך, פשוט תעזבי אותן.
זה לא מגיע לך,
את צריכה לבחור את החברים שלך בפינצטה.
גם אם זה יקח זמן עד שיגיעו החברים הנכונים לחיים שלך, תעשי את זה בכל זאת, תדעי גם להנות מהלבד.
אני בטוחה שיהיה בסדר, גם אם יכאב בהתחלה.
תעריכי את עצמך יותר, מגיע לך חברות טובות יותר 3>
וואלה במקומך הייתי מתחילה לחפש חברים חדשים וברגע שהייתי מוצאת הייתי מנתנקת איתן קשר, לדעתי לא טוב להישאר בקשר עם אנשים שלא טוב לך איתם
אנונימית
שואל השאלה:
כי הם כל הזמן יורדות אליי ומחפשות כל דרך להוריד לי ולפגוע בי
כי הם כל הזמן יורדות אליי ומחפשות כל דרך להוריד לי ולפגוע בי
^^אז הן לא חברות
אנונימית
מזדהה עם השאלה
הן לא חברות אז אם הן גורמות לך להרגיש ככה, את תימצאי עוד חברות, אני בטוחה שיהיו בנות שיקחו אותך אל תוך "החבורה שלהן"
בלי קשר טיפ לחיים אל תהיי אם אנשים שלא טוב לך להיות איתם מבחינתי עדיף בלי חברים על פני חברים שעושים לי רע
שואל השאלה:
תודה על כל התגובות מאוד עזרתם לי
תודה על כל התגובות מאוד עזרתם לי