5 תשובות
כי אין הרבה פעילים, וגם יש אנשים שאומרים שבת
חלק שומרים שבת וחלק פשוט ישנים
xxg
כי אין הרבה פעילים ואנשים שנמצאים באפליקציה
שואל השאלה:
מתי יש הכי הרבה פעילים?
אנונימית
אחר הצהריים 16-18 בערך
xxg