9 תשובות
כי הטרופ של מאפיה בוס זה סמגסי
אנונימית
כי זה כיף אין באמת הסבר כל אחת ומה שהיא מעדיפה כנראה אבל שהרבה מעדיפים את זה
מה מי החליט.. מאיפה הממצאים.. אני כל היום בוואטפד ולא מתקרבת לסיפורי מאפיה..
אנונימית
אני חושבת שכשזה "אסור" זה יותר מושך אותך, אז כאילו יותר בנות מעדיפות לקרוא על דברים שהם אסורים, מסוכנים וכו', כדי להרגיש את זה בלב שלהן. אני יכולה להגיד על עצמי שאני מטורפת על מאפיה אבל זה לא הטרופ האהוב עליי... בנוסף מאפיה משתייך לרומנטיקה אפלה אז נראה שזו עוד אחת הסיבות שנהנים ממנה..
כי זה מותח
יש הרבה שזה מרגש אותן (בכללי אהבה"אסורה"), אני אישית לא אוהבת ולא מתקרבת.
כי זה מעניין כנראה
שואל השאלה:
כן כנראה^
אנונימית
כי בורקס זה טעים
אנונימית