7 תשובות
מדביקה כל יום מחדש לפעמים.
אבל הדבק אחלה ממש.
שואל השאלה:
למה את מדביקה מחדש, כי זה לא נשמר טוב או מה?
אנונימית
אני פשוט לא אוהבת לישון עם זה אז אני מדביקה מחדש.
שואל השאלה:
אבל ניסית כיאלו? כי אני כל יום מדביקה לבית ספר ואין לי סבלנות
אנונימית
כן, ניסיתי. לי ספציפית יש בעיה עם לישון עם ריסים מודבקות, זה מציק לי,אבל זה רק לי לפי מה שהבנתי, תנסי פעם ככה ופעם ככה ותראי איך הכי נוח לך.
שואל השאלה:
סבבה תודהה
אנונימית