8 תשובות
^נכון, זה בדיוק העניין.
לך כאדם פרטי אסור להוריד דגלי פלסטין.
למדינת ישראל יש את הסמכות, לך אסור.
מי אתה שתעשה את זה? אם אתה מחליט על פי עצמך סימן שאני יכול להוריד לך את הראש על דעת עצמי...
כמו שאמרו פה - השחתה של רכוש פרטי
אי תמיכה במדינה שנמצאת במשבר קשה מאוד
ובגדול זה מעשה קצת חצוף ולא יפה...
למה שתעשה את זה לא רכוש שלך
שואל השאלה:
אז גם דגלי פלסטין אם ככה
אנונימי
כי זו השחתה של רכוש פרטי.
כי זה ונדליזם והשחתה של רכוש פרטי, וגם למה שתעשה את זה בכלל??

^^נכון, גם דגלי פלסטין אתה לא יכול להוריד.
כי זה ממש לא חוקי וגם לא מוסרי - יש כאן משפחות שלמות שנהרסו להן הבתים ונהרגו קרובים שלהם ובנס הצליחו להמלט לישראל זכותם לתמוך ולהניף את הדגל
התפיסה שלך שגויה ואפילו מחרידה אותי