יש לי עבודה לעשות בהיסטוריה ולא הייתי בחלק מהשיעורים וגם שברו לי את המחשב אז אני צריכה לסיים את זה עד הצהריים דרך הטלפון וזאת גם עבודה קשה וממש קשה לי למצוא את המידע שצריך וזה פשוט ממש מציק לי ואני לא יודעת איך לעשות את זה ואין לי מוטיבציה ניסיתי לשים שירים והכל ולהתרכז אבל שאני עושה את העבודה זה פשוט מתסכל וממש לא בא לי לקבל 40 בגלל העבודה הזאת, יש לכם עצות? או אם במקרה יש כאן למישהו מכם עבודה על העשורים של כמה אנשים עלו לארץ מאז קום המדינה, מאיפה, איזה צורות התיישבות וכזה