7 תשובות
השאלה היא אם הוא חזר בתשובה על זה או לא
אני לא ההיתי פוסלת
היא הייתה גם דתיה?
אנונימי
כן הכל הגיוני ומובן ממש ואני מבינה אותך מאוד, ואני חושבת שזה תלוי הרבה דברים, כי מצד אחד אני מסכימה שזה יכול מאוד להראות ולהעיד על הבן אדם דברים מסוימים, אבל גם ברור שאנשים משתנים והכל, בסופו של דבר זה לשיקולך, לפי מה שאת מרגישה והאם את חושבת שזה מתאים לך (הן מבחינת הזוגיות הקודמת וגם מבחינת שמירת הנגיעה) ולדעתי האישית זה לא מוזר "לפסול" בגלל דברים כאלו ואני בעצמי לא יודעת כ"כ מה הייתי עושה במצב דומה, אבל כן אני מניחה שהיה לי קשה ומפריע כמו לך
כן זה הגיוני כי זה מראה שלא חשוב לו צניעות האישה ,וצניעות של אישה זה אבן יסוד של בית אם לא רוצים שהוא יתפרק
הגיוני שזה מבאס אבל כאילו הגיוני ממש שהוא השתנה מאז :)
אם הוא שב בתשובה שלמה אין חשש לצאת איתו