15 תשובות
תקשורת זה מפתח, הכלה והבנה גם כשקשה, ליצור סביבה בטוחה רגשית, גם גברים צריכים את זה
אנונימי
שואל השאלה:
^מסכים איתך לגמרי מקווה שהיא תראה את זה כי היא יושנת היי ש:)
^מסכים איתך לגמרי מקווה שהיא תראה את זה כי היא יושנת היי ש:)
אנונימי
זה לא קשור לבנות. אלא לשני הצדדים במערכת היחסים.
בני הזוג צריכים להיות קשובים, מבינים, תומכים (וכו') בכדי ליצור מערכת יחסים שתחזיק לזמן.
אם אחד מהם לא יראה לצד השני את הדברים האלה - זה יגרום לסכסוך.
בני הזוג צריכים להיות קשובים, מבינים, תומכים (וכו') בכדי ליצור מערכת יחסים שתחזיק לזמן.
אם אחד מהם לא יראה לצד השני את הדברים האלה - זה יגרום לסכסוך.
שואל השאלה:
נכון מאוד לא רק בנות אלא גם בנים אני מכיר ילדים בבית ספר שלי שחושבים שאם הם יגידו את אותו דבר יהיה להם חברה טובה אבל הם לא מבינים שהם הבעיה לא הבנות האחרות הם מחליפים כל דקה ואז דואלטם למה הם לא מאושרים
נכון מאוד לא רק בנות אלא גם בנים אני מכיר ילדים בבית ספר שלי שחושבים שאם הם יגידו את אותו דבר יהיה להם חברה טובה אבל הם לא מבינים שהם הבעיה לא הבנות האחרות הם מחליפים כל דקה ואז דואלטם למה הם לא מאושרים
אנונימי
זה לא רק בנות,זה שני בני הזוג.
מערכת יחסים זוגית ובכללי מערכת יחסים לא תעבוד אם רק בן/ת זוג אחד יעשה את זה.
*שני* בני הזוג צריכים לתמוך,להקשיב,לנסות להבין,להכיל,לכבד אחד את השני.
והכי חשוב - לאהוב אחד את השני.
^מחזקת את מי שמעליי,לא רק הגבר צריך לעודד את האישה ולהיות אמיץ,גם היא,וזה צריך להיות הדדי.
מערכת יחסים זוגית ובכללי מערכת יחסים לא תעבוד אם רק בן/ת זוג אחד יעשה את זה.
*שני* בני הזוג צריכים לתמוך,להקשיב,לנסות להבין,להכיל,לכבד אחד את השני.
והכי חשוב - לאהוב אחד את השני.
^מחזקת את מי שמעליי,לא רק הגבר צריך לעודד את האישה ולהיות אמיץ,גם היא,וזה צריך להיות הדדי.
זה לרוב סובייקטיבי ותלוי בפרטנר שאיתה. לכל אחד יש רצונות או עדיפויות שונות.
אני חושב שהיא צריכה לא לשחק משחקים ולהיות אגואיסטית או ילדותית.
אני חושב שהיא צריכה לא לשחק משחקים ולהיות אגואיסטית או ילדותית.
שואל השאלה:
נכון מאוד^^ שונא שלא לוקחים אותנו ברצינות ויגידן הוא בן הוא יסתדר שונא את זה כל כך
נכון מאוד^^ שונא שלא לוקחים אותנו ברצינות ויגידן הוא בן הוא יסתדר שונא את זה כל כך
אנונימי
שתאהב ושתהיה מוכנה לעבוד על הקשר
מה הסיכוי שאתה חבר שלי?
השם שלי בש'
ומתאים לך השאלה הזאת
השם שלי בש'
ומתאים לך השאלה הזאת
אנונימית
שואל השאלה:
אנונימית שנתתי לה פרח תודה שהסברת לי תאמת אני די מבין למה שאת מדברת ותודה לך על המידע בהצלחה איתו מקווה שתמצאי אחת יותר טוב ממנו כי את נשמעת אחהל בן אדם
אנונימית שנתתי לה פרח תודה שהסברת לי תאמת אני די מבין למה שאת מדברת ותודה לך על המידע בהצלחה איתו מקווה שתמצאי אחת יותר טוב ממנו כי את נשמעת אחהל בן אדם
אנונימי
שואל השאלה:
לא יודע אבל לא נראה לי שאני חבר שלך כי אני מדבר איתה בדיוק
לא יודע אבל לא נראה לי שאני חבר שלך כי אני מדבר איתה בדיוק
אנונימי
שתכבד ושלא תעצבן לא באים כדי לריב באים כדי להירגע
להיות עצמה, להיות פתוחה ולדעת לתקשר עם בן הזוג.
בטוח?
אני אהיה הכי כנה, יש לי בן זוג, ולא משנה כמה אני מנסה להציל אותנו, כמה אני מנסה שזה יעבוד, כמה אני סולחת, כמה אני נפגעת וממשיכה כאילו כלום לא קרה, כמה אני מכילה ודואגת, כמה אני אוזן קשבת, כמה אני זמינה אך ורק בשבילו.
ומה אני מקבלת בתמורה? עוד ועוד סכין בגב.
הסיבה היחידה שאני לא נפרדת ממנו כי אני אוהבת אותו, אני דואגת לו יותר מכך דבר אחר יאני לא רואה אותו מסתדר בלעדיי.
אז אני באמת לא חושבת שבנות צריכות להחזיק את הקשר אחה שה יהיה הדדי
אני אהיה הכי כנה, יש לי בן זוג, ולא משנה כמה אני מנסה להציל אותנו, כמה אני מנסה שזה יעבוד, כמה אני סולחת, כמה אני נפגעת וממשיכה כאילו כלום לא קרה, כמה אני מכילה ודואגת, כמה אני אוזן קשבת, כמה אני זמינה אך ורק בשבילו.
ומה אני מקבלת בתמורה? עוד ועוד סכין בגב.
הסיבה היחידה שאני לא נפרדת ממנו כי אני אוהבת אותו, אני דואגת לו יותר מכך דבר אחר יאני לא רואה אותו מסתדר בלעדיי.
אז אני באמת לא חושבת שבנות צריכות להחזיק את הקשר אחה שה יהיה הדדי
אנונימית
מסכימה ממש עם מה שכתבת...
ובגדול נראלי אני אגיד שבת צריכה להתאים לבן מבחינת האופי, פרגון הדדי, לתמוך ולהיות נחמדה, לעזור, להתעניין, לדבר על קשיים וכו...
ובגדול נראלי אני אגיד שבת צריכה להתאים לבן מבחינת האופי, פרגון הדדי, לתמוך ולהיות נחמדה, לעזור, להתעניין, לדבר על קשיים וכו...
באותו הנושא: