8 תשובות
רגיל
עצובה מאוד.
אני לא דיברתי עם אחותי במשך איזה 4 שנים למרות שהיינו באותו החדר
לא היה לי כלכך משנה אבל השלמנו והיא לא כזאת רעה כמו שחשבתי
לא היה לי כלכך משנה אבל השלמנו והיא לא כזאת רעה כמו שחשבתי
אנונימית
מאמינה שזה היה רגש כזה לא מובן
עצוב ונוגע ללב.
אנונימית
עצוב
געגוע
אני בניתוק מאחותי כבר יותר מ3 שנים, אני רגיל.
באותו הנושא: