65 תשובות
ללכת לבד
שואל השאלה:
לא
לא
אנונימי
שואל השאלה:
פדיחה
פדיחה
אנונימי
הכל טוב אל תלך אז מזרחית זה מעפן
שואל השאלה:
אבל כן זרמו איתי לפאר טסי
אבל כן זרמו איתי לפאר טסי
אנונימי
שמע אין לך ממש הרבה ברירות או שתמצא מישהו ללכת איתו או שתלך לבד אני לא חושב שזה כזה נורא
אז לך לפאר טסי אחי מה אתה רציני אפילו יותר שווה
שואל השאלה:
אייל גולן מספר אחד פאר טסי 2
אייל גולן מספר אחד פאר טסי 2
אנונימי
אני רוצה בוא נלך
אנונימית
שואל השאלה:
הלוואי
הלוואי
אנונימי
גם איתי חברים רצו ללכת ולא רציתי . או שתלך לבד או שתוותר
שואל השאלה:
איזה מבאס זה שאף אחד לא זורם וללכת לבד זה לא אופציה
איזה מבאס זה שאף אחד לא זורם וללכת לבד זה לא אופציה
אנונימי
שואל השאלה:
יש נסיעה והכל וזה לא נעים בכל זאת קיסריה
יש נסיעה והכל וזה לא נעים בכל זאת קיסריה
אנונימי
שואל השאלה:
יאללה בואי
יאללה בואי
אנונימי
קח איתך את אח שלי
הוא ואייל גולן שלו....
הוא מכור -_-
הוא ואייל גולן שלו....
הוא מכור -_-
תלכי לבד
שואל השאלה:
יאללה קיסריה
יאללה קיסריה
אנונימי
אל תלכי לבד!!!!!!!!!!
את לא יודעת מה הוא עושה לקטינות
את לא יודעת מה הוא עושה לקטינות
אנונימי
שואל השאלה:
אבל אין אם מי חחח
אבל אין אם מי חחח
אנונימי
שואל השאלה:
מה אחי
מה אחי
אנונימי
הוא ממילא שר גרוע ופדופיל
אנונימי
שואל השאלה:
אני בן 16 אחי
אני בן 16 אחי
אנונימי
בוא איתי יא אחח
אני מחפש פרטנר
אני מחפש פרטנר
אופסי מצטער
אנונימי
^^^ שר גרוע הוא לא די לחיות בסרט
שואל השאלה:
בוא בהמונכם
בוא בהמונכם
אנונימי
אח שלי סוף סוף בנאדם עם טעם בשירים פה
שואל השאלה:
חחח כן
חחח כן
אנונימי
ללכת עם משפחה
שואל השאלה:
מה פתאום פדיחה
מה פתאום פדיחה
אנונימי
ללכת לזמרים שהם לא פושעים
אנונימי
ללכת לבד
שואל השאלה:
הייתי צריך ללכת אם האחים אבל הם גם לא זורמים
הייתי צריך ללכת אם האחים אבל הם גם לא זורמים
אנונימי
שואל השאלה:
אז בוא חחח אמרתי בשבילך
אז בוא חחח אמרתי בשבילך
אנונימי
שואל השאלה:
חחח תאמת אני עכשיו מסיים יא
חחח תאמת אני עכשיו מסיים יא
אנונימי
ללכת להופעה אחרת
שואל השאלה:
הולך לפאר אבל באלי גם אייל
הולך לפאר אבל באלי גם אייל
אנונימי
שואל השאלה:
אחשלי איפה השגיאות
אחשלי איפה השגיאות
אנונימי
כתבת עם עם א
אנונימי
שואל השאלה:
בסדר קורה לכולם
בסדר קורה לכולם
אנונימי
אנונימית חשפי את עצמך אין פה הרבה שמעריכים את אייל
למה את רוצה ללכת להופעה של זמר כלכך גרוע שגם מטריד קטינות?
אייל גולן<<<
^ גרוע הוא לא, והתיק הזה עוד לא הוכח...
ללכת איתיי
שואל השאלה:
תודה לכולם בסוף מצאתי עם מי ללכת
תודה לכולם בסוף מצאתי עם מי ללכת
אנונימי
לא ללכת לאייל גולן
אל תלך
הוא אנס
רוצה ביחד? אני רצינית
אל תלך אייל גולן מאוד בינוני עד גרוע
חד משמעית אם זה חינם ללכת לבד
או לא יקר כל כך
אסור להיות תלויים בחברים.
שלא היה לי חיי חברה הלכתי לבד להופעה או למקומות
או שלא היה לי בן זוג
וזה ממש בסדר
נהנתי גם
או לא יקר כל כך
אסור להיות תלויים בחברים.
שלא היה לי חיי חברה הלכתי לבד להופעה או למקומות
או שלא היה לי בן זוג
וזה ממש בסדר
נהנתי גם
יאללה תהנה אלוף
אני אבוא איתך
גם איתי לא רוצים ללכת
שואל השאלה:
יאללה בואי בואו
יאללה בואי בואו
אנונימי
לנסות למצוא מעריצים שלו וללכת איתם. יש מלא קבוצות מעריצים, אם תעמקי מספיק ברשתות החברתיות - תוכלי למצוא.
אני בכיף אבוא איתך
שירותים
מה לעשות? ללכת איתי חיים
אנונימית
שלח לי הודעה אתה אנונמי
הייתי אומרת לך לבוא איתי ועם אחים שלי אבל עכשיו אני רואה את השאלה שלך:/
קחי את אמא או אבא או משפחה בני דודים או משהו
שואל השאלה:
בסוף קניתי תודה לכולם
בסוף קניתי תודה לכולם
אנונימי
שואל השאלה:
^^ מה השאלה
^^ מה השאלה
אנונימי
באותו הנושא: