12 תשובות
למה לא מסכימים לך?^
אנונימי
שואל השאלה:
אמא שלי אומרת שאני לא בגיל המתאים
אנונימית
שואל השאלה:
ושזה לא בריא כאילו, ניסיתע לשכנע אותה כבר וגם המחנה עוד פחות מחודש לא נראלי התוצאות מהלחיזר יתחילו להשפיע
אנונימית
אם זה עוד חודש את לא ממש תיראי תוצאות אבל שעווה יותר גרועה מגילוח לעור רגיש
אנונימית
^^זה לא נכון שזה "לא בריא" ושזה "מסוכן"
זה ממש לא מסוכן
ואם זה בגלל המחזור זה ממש לא משפיע על המחזור ותמיד עושים את הלייזר במפשעות ישר אחרי מחזור שההורמונים מפסיקים ואחרי גילוח ישר עושים את הלייזר. ההפך הרבה עושות את זה אפילו בגיל צעיר אני יחסית התחלתי ב16
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מסוגלת לגלח בכלל, לא משנה איך אני מנסה העור שלי אדום ושורף בטירוףף יום אחרי ועובר רק אחרי שבוע משהו מוגזם
אנונימית
שמת מים חמים לפני גילוח?^
אנונימי
שואל השאלה:
למה מים חמים? עשיתי פשוט כמו שתמיד אומרים לעשות פילינג לפני להשתמש בסכין חדשה וגם השתמשתי בשל גברים וקצף גילוח וזה
אנונימית
^בחיים לא מגלחים בלי ששמים מים חמים על האיזור לפני.. זה אחר כך יהיה לך אדמומיות ופצעים
וכמובן שאחרי מים חמים שמים כמובן גם קצף גילוח וסכין
אנונימי
שואל השאלה:
לא מסכימים לי לייזר, ואני לא עד כדי כך רגישה פשוט נגיד אני לא מסוגלת לגלח בכלל זה עושה לי עור אדום וכואב בטירוףף
אנונימית
יהיה לך גירוי, אני הייתי ממליצה לך להתחיל שם לייזר באמת שרק לאזור אחד המחיר לא יהיה גבוה ושעווה באיזור כזה רגיש כן תעשה לך אדמומיות
אנונימית
אם את רגישה בחיים אבל בחיים אל תעשי שעווה שם למטה רק לייזר!
שעווה וגילוח יגדל לך קוצים
לייזר הורג את הקוצים ואת זקיק השיערה ועם הזמן זה פחות כואב מנסיון
אנונימי