10 תשובות
חחח ממש לא תגידי לו שאם הוא לא מביא לך את המשכורת את הולכת לבית משפט. חצוף
הוא לפי החוק חייב לשלם לך
כל יום שעבדת הבעל עסק מחוייב לתת לך תשלום גם אם זה לשעה .
תתבעי אותו אין דבר כזה
הוא חייב לשלם לך על גל שניה
שואל השאלה:
הוא אמר לי שהמשכורת 30, אז גם על ההתלמדות הוא חייב לשלם לי 30 נכון?
ברור. כל עוג את עובדת שמה מגיע לך משכורת כמו לכל אחד אחר. עד כל שעה את אמורה לקבל בדיוק כמו כל עובד אחר. אם זה 30 שח לשעה אז 30 לשעה וגם יותר במקרה שעבדת המון שעות (תלוי כמה וכמה כל משמרת הייתה)
שואל השאלה:
הבנתי תודה רבה על העזרה
נכון הוא חייב
תגידי לו שלפי החוק אם הוא לא ישלם לך את כל הכסף את יכולה לטבוע אותו
חוץ מזה שאם הוא לא ישלם זו הלנת שכר...
תראי גם כמה הוא חייה לך על הימי חופש כי זה גם כסף!
את יכולה לקבל הרבה יותר כסף אם תתבעי...
תדברי עם ההורים שלך הם כבר ידעו מה לעשות