9 תשובות
לא אין קשר
אין קשר
לא. הבוחן מחליט מתי לעשות ומתי לא
היה לך ברקסים או נגיעות בהגה?
היה לך ברקסים או נגיעות בהגה?
שואל השאלה:
היה לי קטע שבאתי להיכנס למעגל תנועה ואז הטסטר אמר לי להיזהר כי היה אןפנוע מצד שמאל ולא ראיתי אותו אז בלמתי ואני לא יודע אם הוא גם בלם איתי או לפני או אחריי
היה לי קטע שבאתי להיכנס למעגל תנועה ואז הטסטר אמר לי להיזהר כי היה אןפנוע מצד שמאל ולא ראיתי אותו אז בלמתי ואני לא יודע אם הוא גם בלם איתי או לפני או אחריי
פעם היו שמועות כאלה שאם לא עושים חנייה בטסט אז זה אומר שלא עוברים אותו,
אני לא יודעת איך זה היום, כדאי לחכות לתשובה אבל עדיין לקחת בחשבון שיכול להיות שתצטרך לעשות שוב - ואם לא, אז יותר טוב.
בהצלחה :)
אני לא יודעת איך זה היום, כדאי לחכות לתשובה אבל עדיין לקחת בחשבון שיכול להיות שתצטרך לעשות שוב - ואם לא, אז יותר טוב.
בהצלחה :)
קיבלת כבר תשובה?
שואל השאלה:
לא עברתי חברים אבל זה היה רק טסט ראשון
לא עברתי חברים אבל זה היה רק טסט ראשון
^ בהצלחה בטסט הבא
אני עברתי בשני ;)
אני עברתי בשני ;)
שואל השאלה:
תודה
תודה
באותו הנושא: