7 תשובות
לא אמאלה
לך תבדוק את זה
זה מוכח מדעית שזה קורה...
יש בעיות עם החיסונים
מצטערת בשבילך שהתחסנת.
אנונימית
שואל השאלה:
יש תרופה לזה?
אנונימי
לא שידוע לי.
אבל הימנעי לעשות חיסון נוסף...
אנונימית
שואל השאלה:
עשיתי 3 של פייזר
אנונימי
כן... לפי מה שידוע לי אין תרופה לחיסון
אבל תרגישי טוב! מקווה שהכאב יפסיק בקרוב
אנונימית