10 תשובות
תתקשר אליהם הכי טוב
אני התקשרתי אליהם פעמיים והם שלחו בשבילי בקשה לפתיחת דפר חוזר. בלי גליון ציונין ובלי מכתבים מבית ספר. פשוט תתקשר, מקסימום יותר מפעם אחת אם לא נפתח
באתי יותר מוכן והלך לי יותר טוב, שיפרתי מ50 ל60. ממליץ לך לבקש מהם שיביאו לך מחשבון יותר טוב אני ביקשתי שיביאו לי מחשבון אחר מי שהביאו לאחרים זה עזר לי
שואל השאלה:
יופי אני שמח לשמוע (:
במבחן הראשון היה לך מחשבון קטן כזה רגיל כמו כולם? אז מה היה בשני?
בראשון לא היה לי מחשבון כי עשיתי צו ראשון ב2021
בדפר השני היה מותר מחשבונים פשוט חילקו שם כאלה שאני לא יודע לעבוד איתם בקטע של שברים ושל לראות מספר עשרוני אז ביקשתי שיביאו לי מחשבון אחר והביאו לי
שואל השאלה:
הבנתי אותך, שוב תודה
בכיף אחי
שואל השאלה:
סגור, תודה!
איך הלך לך בדפר החוזר?
כן ככה זה עבד אצלי הם הגישו פנייה ועשיתי כבר דפר חוזר
שואל השאלה:
האמת שהתקשרתי ופשוט אמרו לי לשלוח פנייה באתר.. אתה אומר להתקשר מחר שוב לבקש שיפתחו לי בקשה לפתיחת דפר חוזר?
הם ענו לי אחרי יומיים ואז לקח להם שבוע בשביל שבוט יענה לי ועכשיו מחכה כבר שוב שבוע..
אין עם מי לדבר עדיף להתקשר