5 תשובות
איזה עצוב זה אבל אני מבינה אז אני פשוט לא רואה
זה נורמאלי לגמרי
לא
מבינה אותך נורמלי לגמרי
זה נורמאלי זה כמו להיזכר בזיכרון כואב
באותו הנושא: