4 תשובות
תלוי במורה שלך הוא צריך לקבוע תאריך
זה תלוי בך בתכלס... אצלי נגיד הוא לא כזה רצה לשלוח אותי עוד לחיצוני כי לא הייתי הכי מוכן, אבל עדיין אמרתי לו תשלח אותי ועברתי
וכמובן במורה שלך עד שהוא קובע תאריך
וכמובן במורה שלך עד שהוא קובע תאריך
כמה ימים אחרי שהמורה מגיש אותך
לרוב מגישים באותו יום או יום אחרי
לרוב מגישים באותו יום או יום אחרי
כשאת עוברת פנימי המורה אמור לתת לך לשלם אגרה לטסט מהרגע שאת משלמת אגרה לוקח כמה ימים לקבוע תאריך שיהיה כנראה שבועיים-שלושה מהרגע שמשלמים את האגרה.
באותו הנושא: