התחברות
הרשמה
למה אנשים חושבים שלהגיד למישהו תלך תזדיין זאת קללה אם זה בעצם מחמאה?
14 ביוני 2023, 14:46
סלנג
ביטויים
קללות
2 תשובות
כי זה משהו שרגיש לדבר עליו אז הם חושבים שזה מזיז למישהו
י
יוסף...
זה לא בהכרח מחמאה
אנונימי
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על אנשים פה? התחברתם למישהו?
למה אנשים חושבים שלהגיד למישהו "שמן" זה לא בסדר אבל להגיד "רזה מדי" זה בסדר לחלוטין?
למה אנשים חושבים שלהגיד למישהי שהיא מקל ורזה מאוד זה בסדר?
למה אנשים חושבים שלהגיד למישהי "את ממש רזה, תאכלי קצת" זה מחמאה?
אתם חושבים שלהגיד "אוטיסט" למישהו כקללה זה מגעיל או לא ?
אתם חושבים שלהגיד למישהי מלאה "שמנה" ולהגיד למישהי רזה "אנורקסית זה מעליב באותה צורה?
תמיד חושבים שלהגיד למישהי את שמנה מידי זה רע ולהגיד למישהי את רזה מידי זה בסדר
אתם חושבים שאם אנשים מחמיאים למישהו זה אמיתי?
אתם חושבים שזה בסדר להגיד למישהו שהוא חתיך?
אתם חושבים שלאנשים שנראים פחות טוב אין זכות להגיד על אנשים שנראים יפים שהם לא יפים?
למה אנשים חושבים שזה בסדר לגרום למישהו בן 25 להתגייס לצבא?