7 תשובות
גם אני הייתי אמורה לקבל 90 קיבלתי 72 ,כאמת לא מבינה איך זה הגיוני
הייתי צריכה לקבל לפחות 80+
כן אני הגשתי וגם אגש למועד ב כי אין לי מה להפסיד
אמרתי למורה שלי והיא אמרה שהיא תגיש לי ערעור
שואל השאלה:
את יודעצ אם אפשר להגיש ערעור?
אנונימית
טעיתי רק במילה אחת ששווה 2 נקודות ובשאלה אמריקאית אחת ששווה 8 נקודות . בעיות דקדוק כנראה שהיו לי ובגלל זה הציון אבל 20 נקודות בערך על דקדוק?זה לא הגיוני . מקסימום עשר נקודות היו מורידים לי על דקדוק והייתי צריכה לקבל לפחות 80 ומעלה
שואל השאלה:
כןן אני בחלק של הבנת הנקרא קיבלתי 62/70 וזה ב100% שזה נכון ובמילים האלה קיבלתי 14/30 והייתה לי רק בעיות דיקדוק אחת 62+14=76 על דיקדוק מורידים עד שלוש נקודות וזה יוצא 73 אז איך זה הגיוני?
אנונימית