28 תשובות
אי אפשר לדעת..
ואת מודעת לעובדה שלהטב נכלל בבנים בנות?
אין שום קשר לנטייה המינית
ואת מודעת לעובדה שלהטב נכלל בבנים בנות?
אין שום קשר לנטייה המינית
בנות
אנונימי
למה אמרת להטב כאילו הם לא חלק מבנים/ בנות
לא חודבת שזה כובד ככה
להטב,למרות שזה חלק מבנים בנות נתת את זה כאופציה
כל התרבות הזאת בנויה מאורגיות
כל התרבות הזאת בנויה מאורגיות
אנונימי
שואל השאלה:
^ תכלס צודקים חברתי יענו בקשרים של זוג סטרייטי ובין קשרים של להטב
^ תכלס צודקים חברתי יענו בקשרים של זוג סטרייטי ובין קשרים של להטב
^^אתה נולדת מאורגיה
שואל השאלה:
התכוונתי*
התכוונתי*
^^לכי תשפשפי אוזן המן באוזן המן ותסחרי בילדים
אנונימי
^מה?? לא הבנתי מילה אמאלה
כנראה כי את לא מבינה כלום מהחיים שלך
אני אקצר לך,להטב זה חומת מגן להרבה פדופילים,סוחרי ילדים,בוגדים
אני אקצר לך,להטב זה חומת מגן להרבה פדופילים,סוחרי ילדים,בוגדים
אנונימי
שואל השאלה:
^מהנ
^מהנ
^^יש הרבה יותר פדופילים סטרייטים הרבה יותר סוחרי ילדים סטרייטים והרבה יותר בוגדים סטרייטים אז תסתום את הפה ותמצא חיים במקום לשנוא קהילה שלא עשתה לך כלום יאידיוט
ולשאלה לדעתי בנים סטרייטים הכי בוגדניים
ולשאלה לדעתי בנים סטרייטים הכי בוגדניים
וואלה?
נתחיל בסוחרי ילדים-סחר הילדים עצמו הוא הפונדקאות,כמה סטרייטים משתמשים בפונדקאות לעומת להטבים?
ועל כמה מקרי פדופיליה של גבר וילד שמעת עליהם בחדשות לעומת גודל האוכלוסיה הלהטבית?
קצת חשוד שבערך חצי ממקרי הפדופיליה מבוצעים על ידי גבר בילד מאותו המין כשבפועל הקהילה הלהטבית היא הרבה פחות מחצי מהאוכלוסיה הכללית לא?
נתחיל בסוחרי ילדים-סחר הילדים עצמו הוא הפונדקאות,כמה סטרייטים משתמשים בפונדקאות לעומת להטבים?
ועל כמה מקרי פדופיליה של גבר וילד שמעת עליהם בחדשות לעומת גודל האוכלוסיה הלהטבית?
קצת חשוד שבערך חצי ממקרי הפדופיליה מבוצעים על ידי גבר בילד מאותו המין כשבפועל הקהילה הלהטבית היא הרבה פחות מחצי מהאוכלוסיה הכללית לא?
אנונימי
סתום כבר אתה ככ מטומטם אין לי כוח בכלל תמצא חיים במקום להיות כזה חשוך
או שאתה דפוק או שאתה הומו בהכחשה שלא יכול לקבל את זה שאנשים מקבלים את עצמם ונהנים מהחיים שלהם בניגוד אליך
או שאתה דפוק או שאתה הומו בהכחשה שלא יכול לקבל את זה שאנשים מקבלים את עצמם ונהנים מהחיים שלהם בניגוד אליך
שואל השאלה:
^^ זה הכללה ללא בסיס
^^ זה הכללה ללא בסיס
^זו עובדה,תפתחי חדשות
^^אני חי את החיים שלי ונהנה מהם מאוד
אגב שאלה זופיליה זה בסדר מבחינתך?
^^אני חי את החיים שלי ונהנה מהם מאוד
אגב שאלה זופיליה זה בסדר מבחינתך?
אנונימי
לא נראה לי שזה קשור למגדר כלשהו. זה אופי של אנשים.
ולמי שאמר שפדופיליה זה לרוב להטב: אין לזה שום קשר לנטייה מינית. הם לא מחפשים מין (אחרת לא היו הולכים לילדים לא מפותחים) אלא שליטה.
ולמי שאמר שפדופיליה זה לרוב להטב: אין לזה שום קשר לנטייה מינית. הם לא מחפשים מין (אחרת לא היו הולכים לילדים לא מפותחים) אלא שליטה.
השליטה קשורה למין
אחרת פדופילים גם היו נמשכים באותה מידה לנכים בני 70
פדופילים נמשכים לילדים.
כמו כן כמות הלהטבים הפדופילים לעומת כמות הסטרייטים הפדופילים היא לא פרופורציונלית,ואם זה עושה לכם טוב להתעלם מזה,תהנו
אחרת פדופילים גם היו נמשכים באותה מידה לנכים בני 70
פדופילים נמשכים לילדים.
כמו כן כמות הלהטבים הפדופילים לעומת כמות הסטרייטים הפדופילים היא לא פרופורציונלית,ואם זה עושה לכם טוב להתעלם מזה,תהנו
אנונימי
אף אחד לא מתעלם מזה...
בלי קשר ללהטבים/סטרייטים - פדופיליה זה לא משהו בסדר. אבל זה לא בסדר לשייך את זה רק ללהטב כי זו גם ככה קהילה שנואה ולתת עוד יותר תירוץ להומופוביה.
עובדה שיש גם להטבים פדופילים וגם סטרייטים פדופילים.
בלי קשר ללהטבים/סטרייטים - פדופיליה זה לא משהו בסדר. אבל זה לא בסדר לשייך את זה רק ללהטב כי זו גם ככה קהילה שנואה ולתת עוד יותר תירוץ להומופוביה.
עובדה שיש גם להטבים פדופילים וגם סטרייטים פדופילים.
אז נתעלם מהבעיה כי זה נוגע ללהטבים?זה בדיוק מה שאמרתי,הלהט''ב הוא חומת מגן לפדופילים
הratio הוא לא פרופורציונלי
אבל לפחות את מודה שזה נכון
הratio הוא לא פרופורציונלי
אבל לפחות את מודה שזה נכון
אנונימי
^ אז אתה גם מתעלם מכל הפעמים של גבר וילדה קטנה? אז בו פשוט נגיד שהבעיה בגברים, לא? כי זה הרי הרבה יותר נפוץ.
זה ש"הלהטב הוא חומת מגן לפדופיליה" נוצר על ידי מי אם לא הומופובים?
זה ש"הלהטב הוא חומת מגן לפדופיליה" נוצר על ידי מי אם לא הומופובים?
אמרתי שאני מתעלם?כל הפדופילים הם מיץ של זבל,בין אם סטרייטים או להטבים
העניין הוא שבאופן מעניין הרבה יותר מידי פדופילים הם להטבים,למה?
העניין הוא שבאופן מעניין הרבה יותר מידי פדופילים הם להטבים,למה?
כי אתה בוחר לראות רק אותם?
אני שמעתי הרבה יותר מקרים על פדופילים סטרייטים. אז זה אומר שסטרייטים זה "חומת מגן" לפדופיליה? לא, נכון?
אני רק מנסה להבין איך תופעה שמתרחשת בשני הצדדים באותה מידה מיוחסת רק לצד אחד...
למרות ששני הצדדים רק רוצים לאהוב את מי שהם אוהבים וזהו.
אני שמעתי הרבה יותר מקרים על פדופילים סטרייטים. אז זה אומר שסטרייטים זה "חומת מגן" לפדופיליה? לא, נכון?
אני רק מנסה להבין איך תופעה שמתרחשת בשני הצדדים באותה מידה מיוחסת רק לצד אחד...
למרות ששני הצדדים רק רוצים לאהוב את מי שהם אוהבים וזהו.
כמה אחוזים מהאוכלוסיה העולמית הלהטבים מהווים?
נלך איתך הכי רחוק ונגיד 9%
למה הם מהווים כמעט חצי ממקרי הפדופיליה?
אם לא היה קשר בין להטבי''ם לפדופיליה,הם היו צריכים להיוצ מעורבים ב 9% מאחוזי מקרי הפדופיליה,לא ב40%-50%
נלך איתך הכי רחוק ונגיד 9%
למה הם מהווים כמעט חצי ממקרי הפדופיליה?
אם לא היה קשר בין להטבי''ם לפדופיליה,הם היו צריכים להיוצ מעורבים ב 9% מאחוזי מקרי הפדופיליה,לא ב40%-50%
^להטבים מהווים 10% מהאוכלוסיה. בערך 700 מיליון.
פדופילים מהווים באוכלוסיה הגברית בערך 5%. שזה יוצא בערך 400 מיליון.
תחשוב ש90% הנותרים הם סטרייטים.
ואתה לא יודע באמת כמה מתוך ה400 מיליון הם סטרייטים וכמה להטבים. תחשוב שבתוך הלהטבים ובתוך הסטרייטים יש גם נשים. תחשוב שרק חלק קטן מהגברים הם פדופילים.
הבעיה לא בלהטבים.
הבעיה באנשים האלה.
הומופובים הם אלה שבוחרים לראות בלהטבים אשמים.
פדופילים מהווים באוכלוסיה הגברית בערך 5%. שזה יוצא בערך 400 מיליון.
תחשוב ש90% הנותרים הם סטרייטים.
ואתה לא יודע באמת כמה מתוך ה400 מיליון הם סטרייטים וכמה להטבים. תחשוב שבתוך הלהטבים ובתוך הסטרייטים יש גם נשים. תחשוב שרק חלק קטן מהגברים הם פדופילים.
הבעיה לא בלהטבים.
הבעיה באנשים האלה.
הומופובים הם אלה שבוחרים לראות בלהטבים אשמים.
להטבים ממש לא מהווים 10% מהאוכלוסיה,אפילו אם תוציא סטטיסטיקות זה חרטא
זה אומר שאחד מכל עשרה אנשים בעולם הוא הומו,וזה שטויות
האחוזים גדלים עם כמה שדוחפים את הלהט''ב לבתי ספר אבל האחוזים האמיתיים קרובים יותר ל3% בערך,משתנה ממקום למקום
בכל מקרה זה לא משנה,הם הרבה פחות מחצי מסכים איתי?
לגבי האחוזים האחרים שנתת,אתה לא הבנת איך העניין הזה עובד
בערך 45% ממקרי הפדופיליה הם גבר וילד
כשרק(נגיד ש)10% מהאוכלוסיה להטבים
למה יש להם ייצוג כל כך גבוה באחוזי הפדופיליה אם הם עצמם לא 45% מאוכלוסיית העולם הכללית?
זה אומר שאחד מכל עשרה אנשים בעולם הוא הומו,וזה שטויות
האחוזים גדלים עם כמה שדוחפים את הלהט''ב לבתי ספר אבל האחוזים האמיתיים קרובים יותר ל3% בערך,משתנה ממקום למקום
בכל מקרה זה לא משנה,הם הרבה פחות מחצי מסכים איתי?
לגבי האחוזים האחרים שנתת,אתה לא הבנת איך העניין הזה עובד
בערך 45% ממקרי הפדופיליה הם גבר וילד
כשרק(נגיד ש)10% מהאוכלוסיה להטבים
למה יש להם ייצוג כל כך גבוה באחוזי הפדופיליה אם הם עצמם לא 45% מאוכלוסיית העולם הכללית?
סטטיסטית אני חושבת שגברים בוגדים יותר בבנות הזוג שלהן מאשר להפך
באותו הנושא: