11 תשובות
1. אין לי מושג האמת
2. עשיתי גם מודל e
3. קיבלתי 88 והתאכזבתי ברמות ואני כן הולכת לעשות מועד ב'
אנונימית
2 c
3 קיבלתי49 אבל עם המגן אני עברתי ואקבל 55 שזה מטורף בשבילי
1) או ממוצע , או 0.3 כפול הגשה + 0.7 כפול בגרות(מודלe)
2) בהגשה 80, בבגרות 65
3) אין שאלות, ברור שהולך
1. 30 אחוז ציון הגשה ו70 אחוז הבגרות.
2. מודל e
3. נמוך.. עושה שוב בדחוף
שואל השאלה:
תודה רבה על כל התגובות.
בהצלחה לכל הבוחרים להיבחן שוב.
יאללה מאמינה בכם!
אנונימית
תודה רבה!!
בהצלחה לכל מי שיעשה שוב
98 במבחן 100 במגן
e
לא מתכוון לעשות ב
הציונים הם טעות משרד החינוך טעה בציונים ומלא מתלוננים כולל אני אז לא לחשב עוד
^^ purple dog
מאיפה אתה יודע שמשרד החינוך טעה?
אני מתה מאיך שלא הולך לך טוב אז אתה מאשים את הבודקים
אנונימית
^^ בדקת בפורטל תלמידים?
לכולם העלו לפי מה שהבנתי
או במשוב אם יש לך אז אמורים להעלות בציוני בגרות
לפחות אצלי העלו כבר..
קיבלתי 95 מודול e
ו81 במודול g מתלבטת אם לשפר מודול g
אנונימית