11 תשובות
1. אין לי מושג האמת
2. עשיתי גם מודל e
3. קיבלתי 88 והתאכזבתי ברמות ואני כן הולכת לעשות מועד ב'
2. עשיתי גם מודל e
3. קיבלתי 88 והתאכזבתי ברמות ואני כן הולכת לעשות מועד ב'
אנונימית
2 c
3 קיבלתי49 אבל עם המגן אני עברתי ואקבל 55 שזה מטורף בשבילי
3 קיבלתי49 אבל עם המגן אני עברתי ואקבל 55 שזה מטורף בשבילי
1) או ממוצע , או 0.3 כפול הגשה + 0.7 כפול בגרות(מודלe)
2) בהגשה 80, בבגרות 65
3) אין שאלות, ברור שהולך
2) בהגשה 80, בבגרות 65
3) אין שאלות, ברור שהולך
1. 30 אחוז ציון הגשה ו70 אחוז הבגרות.
2. מודל e
3. נמוך.. עושה שוב בדחוף
2. מודל e
3. נמוך.. עושה שוב בדחוף
שואל השאלה:
תודה רבה על כל התגובות.
בהצלחה לכל הבוחרים להיבחן שוב.
יאללה מאמינה בכם!
תודה רבה על כל התגובות.
בהצלחה לכל הבוחרים להיבחן שוב.
יאללה מאמינה בכם!
אנונימית
תודה רבה!!
בהצלחה לכל מי שיעשה שוב
בהצלחה לכל מי שיעשה שוב
98 במבחן 100 במגן
e
לא מתכוון לעשות ב
e
לא מתכוון לעשות ב
הציונים הם טעות משרד החינוך טעה בציונים ומלא מתלוננים כולל אני אז לא לחשב עוד
^^ purple dog
מאיפה אתה יודע שמשרד החינוך טעה?
אני מתה מאיך שלא הולך לך טוב אז אתה מאשים את הבודקים
מאיפה אתה יודע שמשרד החינוך טעה?
אני מתה מאיך שלא הולך לך טוב אז אתה מאשים את הבודקים
אנונימית
^^ בדקת בפורטל תלמידים?
לכולם העלו לפי מה שהבנתי
או במשוב אם יש לך אז אמורים להעלות בציוני בגרות
לפחות אצלי העלו כבר..
לכולם העלו לפי מה שהבנתי
או במשוב אם יש לך אז אמורים להעלות בציוני בגרות
לפחות אצלי העלו כבר..
קיבלתי 95 מודול e
ו81 במודול g מתלבטת אם לשפר מודול g
ו81 במודול g מתלבטת אם לשפר מודול g
אנונימית
באותו הנושא: