5 תשובות
זה לא נורא כללהכבוד
למה אתם כותבים שזה לא נורא? זה ממש לא טוב בקושי לאכול ביום..

אם אין לך ברירה אז פשוט תנסי להימנע ממקרים כאלה בעתיד כי זה לא טוב להרעיב את עצמך.
למהה
אנונימי
לאלאלאלא הלוואי עליי ככה
זה ממש נורא, אל תגידו שזה לא נורא, זה כלום קלוריות ויותר מחצי יום צום לגוף, זה לא אמור להיות ככה בכוונה, אל תעשי את זה, תלכי לישון אחרי שאכלת משהו