4 תשובות
אם הוא מבין במחשבים או שהוא מזהה שהאנטרנט שלו איטי (בגלל שאת מורידה לא את המהירות) אני ממליץ לך לא לרשום את השם שלך. אני למשל יכול
טכנית, כן, אבל צריך הרבה ידע שאין לכל אחד, בנוסף, צריך שתאשרי משהו, (גם אם את לא יודעת שזה נשלח אלייך)

זה טיפה מסובך להסביר..
אפשר לראות אבל צריך להיות ממש מבין בזה, וממש לא כל אחד יכול לעשות את זה.
באותו הנושא: