4 תשובות
חברה שלי
אני לרוב מסדרת לי רק עם פינצטה את הגבות
ואני אוהבת פשוט מוציאה את השערה בלי לשבור אותה כי אז נשאר סימן שחור כזה
פשוט לא מרגיש שיש לחלוטין מראה "נקי נקי"
ואני אוהבת פשוט מוציאה את השערה בלי לשבור אותה כי אז נשאר סימן שחור כזה
פשוט לא מרגיש שיש לחלוטין מראה "נקי נקי"
פינצטה
אני מנקה מסביב עם חוט ואז מעצבת ומוציאה את השיערות שלא יצאו עם החוט בפינצטה
באותו הנושא: