3 תשובות
אין בעד מה.
שואל השאלה:
אוקיי תודה רבה
אוקיי תודה רבה
אנונימית
אני לא אהבתי אותו, אין לו כיסוי טוב והוא נותן מראה יבש ומוזר מתחת לעיניים.
באותו הנושא: