10 תשובות
שואל השאלה:
אין גם בטטה )):
אין גם בטטה )):
אנונימית
פסטו זה ממש טעים
את לא חייבת להשים בפנים משהו, אני אישית אוהבת את זה עם אקסטרה שמנת ומוקרם
אז תשאירי ככה זה גם טעים
או אולי בצל
או אולי בצל
את שמה אבקת מרק פטריות נכוןנ
שואל השאלה:
מצאתי פטריות!!!!
((:
מצאתי פטריות!!!!
((:
אנונימית
יאס^ מזל טוב!!
הידהה קולולולולו
בתאבון :)
בתאבון :)
תרד בטטה ועוד מלא ירקות
אנונימי
בטטה!!!!
באותו הנושא: