10 תשובות
שואל השאלה:
אין גם בטטה )):
אנונימית
פסטו זה ממש טעים
את לא חייבת להשים בפנים משהו, אני אישית אוהבת את זה עם אקסטרה שמנת ומוקרם
אז תשאירי ככה זה גם טעים
או אולי בצל
את שמה אבקת מרק פטריות נכוןנ
שואל השאלה:
מצאתי פטריות!!!!
((:
אנונימית
יאס^ מזל טוב!!
הידהה קולולולולו
בתאבון :)
תרד בטטה ועוד מלא ירקות
אנונימי
בטטה!!!!